niedziela, 6 sierpnia 2017

Beach time

Hej! Jak tam wasze wakacje? Ja odliczam dni do kolejnego wyjazdu - nie mogę się doczekać. Cieszę się, że w Polsce było ostatnio dużo słońca-prawdziwe lato :) Jeśli ktoś wybiera się na plażę, to może zainspiruje się moim oufitem. Bluzka i spodnie to ulubieńcy miesiąca. Obie rzeczy złowione z wyprzedaży z Mango. Do tego (moim zdaniem) obowiązkowy dodatek na plażę czyli słomiany kapelusz. Pamiętajcie żeby chronić głowę i oczy przed promieniowaniem. Taki kapelusz doda wam elegancji i przy okazji ma dobry wpływ na wasze zdrowie ;) 












 /kapelusz-kappahl/bluzka-mango/szorty-mango/okulary-new yorker/torba-h&m/

Co sądzicie o tej stylizacji? Lubicie kapelusze? Jakie są wasze plany wakacyjne? Dajcie znać w komentarzach  ♥

INSTAGRAM

23 komentarze:

  1. Chciałabym się ładnie ubierać na plaże, ale muszę na nią dojechać rowerem, więc muszę wciskać się w spodnie :c Z noszenia kapelusza kiedyś słynęłam - codziennie latałam do szkoły w eleganckim, czarnym kapeluszu, w takim mieście jak moje to robiło wrażenie. Potem przerzuciłam się na czapkę studencką, ale miłość do nakryć głowy pozostała niezmienna, źle się czuję wychodząc z odkrytą głową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kocham kapelusze, ale za czapkami tak średnio przepadam ;/

      Usuń
  2. Idealny stroj na plaze! Ja zazwyczaj wybieram jakas luzna sukienke ktora szybko mozna ubrac na kostium :D
    Od dawna szukam jakiegos fajnego kapelusza twoj jest strasznie uroczy!
    Milego wyjazdu <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się super na wyjeździe <3

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu! Bardzo fajnie wyglądasz. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku na plażę się nie wybieram - może za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszły Ci zdjęcia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale opalone nóżki! Zazdroszczę, ja opalam tylko nos :D

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zawsze nastawiam się na nogi :D

      Usuń
  8. Super, szorty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja idealna na plażę! A jeśli chodzi o kapelusze to mega mi się podobają na innych, ale na mnie jakoś nie mogę się przekonać :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzeczka jest prześliczna :D A takie kapelusze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście przyszły do nas istnie afrykańskie upały, aż nie wiadomo co ze sobą zrobić aaaaa :O

    piękne zdjęcia !
    niby paski i groszki powinny się gryźć, a tu proszę- wszystko huczy i gra :D
    super wyglądasz :)

    udanego wyjazdu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne tło do zdjęć :) Super połącznie wzorów
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń