niedziela, 30 lipca 2017

Lipcowe odkrycia

Lipiec do słonecznych miesięcy nie należał, ale mimo to wydarzyło się w nim wiele miłych rzeczy. Przede wszystkim udało mi się trafić na pogodę i cały mój pobyt nad morzem był dosyć ciepły i słoneczny. Lipiec był czasem festiwali-udało mi się pojechać na Openera i usłyszeć The Weeknd! Poznałam nowe osoby i mimo deszczu świetnie się bawiłam! 
Lipiec to także czas wyprzedaży na których udało mi się złowić małe perełki,ale pojawił się także smutek,bo wykupili mi kilka rzeczy :( 
To także miesiąc w którym odkryłam nową muzykę, dostałam się na studia, przeczytałam nową książkę, powtarzałam codziennie angielski i francuski i zaczęłam naukę hiszpańskiego. Pojawiło się u mnie także kilka nowych rzeczy do pielęgnacji;) To był także czas przemyśleń! 
Podsumowując, był to bardzo udany miesiąc i mam nadzieję, że pozostałe też takie będą!:) A teraz fotorelacja.


















Nasze polskie morze, opalanko, zachód słońca na jednej z polskich wsi i ogromna radość! :))
























Deszczowa Gdynia i Open'er Festiwal!


Powrót do rysowania, nauka języków, nowa książka-jeśli lubicie szwedzkie kryminały to bardzo polecam, nice cream czyli lody bananowe domowej roboty z dodatkiem truskawek i wiórków kokosowych -pycha :)


Nowości kosmetyczne - zielony eos, czyli kolejny balsam do kolekcji, maseczki do twarzy od ziaji i bielendy- polecam serdecznie! Moja twarz była gładziutka i nawilżona :)
























I perełki ubraniowe! Moja nowa miłość to okulary z h&m i szorty i bluzka z Mango :) Nigdy wcześniej nie wchodziłam do Mango i to był błąd, gdyż mają piękne ubrania - od teraz jest to moja ulubiona sieciówka!

Mam nadzieję, że spodobał wam się post i pokazałam wam coś nowego :) A wy co odkryliście w tym miesiącu? Dajcie znać w komentarzach ♥

12 komentarzy:

  1. Czyli lipiec nie był wcale taki zły, jakby mógł się pogodowo wydawać :)
    Aj, super są te maseczki z Ziaji! :) Jeszcze szara wersja jest bardzo fajna.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że lipiec jako miesiąc był dla ciebie dobry :) Tylko szkoda, że tak szybko zleciał :/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz chociaż na pożegnanie lipca robią się upały :) Też uczę się francuskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dostania sie na studia! Super, ze wszystko bylo u Ciebie dobrze. Tez bylam na openerze, bylo super ale ta pogoda :( buziaki!

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na koncertach mi ten deszcz nie przeszkadzał, gorzej było pomiędzy nimi ;/

      Usuń
  5. Ja jakoś nie mogę się zmobilizować do powrotu do rysowania i nauki języków. Mam nadzieję, że jak zrobi się chłodniej to wroci mi chęć do czegokolwiek.
    A skandynawskie kryminały lubię, chociaż nie sięgam po nie często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uda cie się zmobilizować, trzymam kciuki :)

      Usuń
  6. Uwielbiam maseczki z Ziaji :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń