poniedziałek, 26 czerwca 2017

Nie bój się wzorów! #hippie


Hej! Mamy już lato, a to oznacza wakacje (chociaż ja mam je już od 19 maja hehe), dłuuugie wieczory, słońce, podróże, więcej natury itp. Nie może zabraknąć też kolorów! Dlatego ja postawiłam na wzorzyste spodnie, które kojarzą się z hipisami, właśnie wakacjami i radością!!! Dodajmy kolorów do naszych stylizacji i przede wszystkim do naszego życia. Pozbądźmy się nudy! Boimy się wzorów, bo pogrubiają ( a to nieprawda! trzeba wiedzieć, które dodają nam kilogramów, a które są idealne dla naszej sylwetki) i boimy się kolorów, bo będziemy się wyróżniać z tłumu ( i dobrze!) Uważam, że jak dodamy właśnie te dwa elementy do naszej szafy  to ożywimy nasze ulice, ożywimy się my sami, dodamy sobie energrii, staniemy się poztywni i uśmiechnięci. Zobaczcie jak spodnie dodają radości tej stylizacji, czynią ją interesującą. Doskonalę się w nich czuję i każdego zachęcam do zakupu jakiegoś wzorzystego i kolorowego ubrania lub dodatku. Nie pożałujecie! :)










/narzutka-promod/golfik-h&m/spodnie-zara/buty-h&m/okulary-new yorker

Lubicie wzory? W waszej szafie królują kolory czy szarość i czerń? Co sądzicie o tej stylizacji? Dajcie znać w komentarzach! ♥

INSTAGRAM

31 komentarzy:

  1. Bardzo pasuje Ci tą stylizacja! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, na plus :) W mojej szafie najwięcej jest odzieży w stonowanych kolorach, ale wzory ostatnimi czasy również znalazły swoje miejsce.

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam twoje zdanie, że wzory nie pogrubiają tylko trzeba je zestawić z dobrym kolorami :) Ja osobiście jednak i tak wolę kolory stonowane, ubrania typu basic.
    http://aisakm.blogspot.com/2017/06/nie-boj-sie-wzorow-hippie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice look. You outfit is great.

    Now Get Upto 50% Off* On selected items. Visit the sale page now @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie akurat na wzory kwiatowe ciężko przekonać, ale jak już znajdę swój jakikolwiek, który do mnie przemawia to uwielbiam go nosić :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz! kwiecisty print to zdecydowanie hit tego sezonu ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! buziaczki

    nowy post
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super strój, uwielbiam wszechobecne wzory!
    Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna!:)
    Obserwuję i czekam na więcej!:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wyglądasz czadowo. Sama bym się nie odważyła na takie spodnie, ale u Ciebie wyglądają świetnie <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja na wielki plus! <3
    W mojej szafie królują kolory.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej stylizacja wyglądasz rewelacyjnie ;) Ten styl Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzory są świetne, aczkolwiek trzeba uważać, by nie przesadzić. :)
    http://ohmylifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, co za dużo to nie zdrowo! :)

      Usuń
  13. Interesting post and photos|look really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio zamówiłam sobie dość wzorzysty top i jestem nim zachwycona :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, pasują do Ciebie takie wzory :) Ja raczej takich nie noszę, bo jestem szarą myszką i jak dla mnie, to za bardzo przyciągałyby one do mnie uwagę :D
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. ubrania jaskrawe bądź we wzory nie cieszą się taka popularnością jak klaczyzne jednokolorowe, mimo tego że są piękne!
    liczymy, że zajrzysz też do nas i zostawisz coś po sobie :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska stylizacja! Widać, że nie boisz się bawić modą! :D Cudnie. Chętnie wrócę na twojego bloga częściej!

    Zapraszam również do siebie https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja ! Mi się bardzo podobają wzory, choć w moich outfitach nie używam ich zbyt często :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń