środa, 7 czerwca 2017

Co zawsze będzie modne i w co warto zainwestować?

Hej! Pewnie natknęliście się już na podobne posty, ale chcę wam przedstawić mój punkt widzenia. Ostatnio przeglądałam swoją szafę i myślałam o tym jak bardzo mój styl ewoluował i jak wiele rzeczy pojawiało się a potem z tej szafy znikało. Ale zawsze były w niej rzeczy które w każdym sezonie były modne, klasyczne ubrania, które myślę nigdy z mody nie wyjdą. 
Wiadomo, że moda wraca - sami na pewno się o tym przekonaliście. Coś wraca, potem odchodzi i znów wraca i tak w kółko. Ale są rzeczy unikatowe, na które warto wydać więcej pieniędzy i które przetrwają wiele lat. Potem można je sprzedać i na pewno ludzie będą się o nie bić! :D Oto te cudowne części garderoby i dodatki:

#Czarna, skórzana kurtka
Wiadomo klasyka, nigdy z mody nie wyjdzie. Jest obecna w naszym życiu już wiele lat. Nie kojarzy się już tylko z motocyklistami czy osobami lubiącymi ostre brzmienia- teraz nosi ją każdy. Moim zdaniem warto zainwestować w porządną skórzaną ramoneskę, wydać na nią trochę więcej pieniędzy, bo jest tego warta. Na pewno przeżyje wiele lat, no i jest świetnym elementem każdej sytuacji - można ją nosić na wiele sposobów. 


Źródłó: tumblr


#Dżinsy
O tej części garderoby opowiadałam już w jednym poście, więc nie będę się rozpisywać. Obowiązkowy element każdej szafy! Bez i z dziurami. Im droższe tym lepsze, ale te z sieciówek też są porządne, chociaż na pewno nie "pożyją" aż tak długo i szybciej się zniszczą.

Źródło:tumblr


#Czarne trampki converse
Również klasyka. Oczywiście nie muszą to być tylko trampki converse, ale według mnie są one najbardziej wytrzymałe. Również odnajdą się w każdej stylizacji!

Źródło:tumblr


#Biały t-shirt/koszula
Też klasyka, obowiązkowy element każdej szafy! Na wyjście, ale też do zwykłej,codziennej stylówki:)

Źródło:tumblr


#Oksfordki
Jest to mój ulubiony typ butów, nie wyobrażam sobie żeby zabrakło ich w mojej szafie! Zarówno do tych codziennych stylizacji jak i tych eleganckich.

Źródło:tumblr


#Okulary lenonki
Najlepsze okulary na świecie! Jakoś sprawiają, że wszystko co masz na sobie wygląda ciekawiej!

Źródło:tumblr


#Czarny golf/półgolf
Ja bez takiego golfiku nie wyobrażam sobie życia. Odkąd pierwszy raz go założyłam, nie mogę się z nim rozstać. Pasuje do wszystkiego, a gdy nie mam pomysłu w co się ubrać to on zawsze mnie uratuje :D

Źródło:tumblr


#Czarne rurki
Czarne spodnie to też rzecz, która musi obowiązkowo znaleźć się w mojej szafie. Nie wiem jak można nie posiadać czarnych rurek, ja bym bez tych spodni nie przeżyła.

Źródło:tumblr


#Kapelusz
Ten dodatek również należy do moich ukochanych. Dodaje elegancji każdej stylizacji i zwraca uwagę przechodniów haha :D

Źródło:tumblr


#Klasyczny płaszcz
Płaszcz również jest bardzo ważną częścią garderoby. Każdej stylizacji doda klasy i elegancji. I jeśli wydasz na niego trochę więcej gotówki to na pewno starczy na wiele lat. Potwierdzone info! :)

Źródło:tumblr

Nie wiem jak wy, ale ja wszystkie te rzeczy posiadam :D Naprawdę są to według mnie najważniejsze elementy każdej szafy. Potrafią wzbogacić każdą stylizację i przede wszystkim dodają elegancji! :)

Też uważacie, że przedstawione wyżej rzeczy to obowiązkowe wyposażenie każdej szafy? Co dla was jest najważniejsze? Dajcie znać w komentarzach! <3

INSTAGRAM

2 komentarze:

  1. W swojej szafie posiadam wszystko oprócz oksordek.
    pozdrawiam http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń